קבלת שירותים במרכז הרפואי הלל יפה במרפאות החוץ, במכונים ועבור ניתוחים וטיפולים שונים, שאינם במסגרת אשפוזית, מחייבת קבלת התחייבות מקופת החולים שלכם (טופס 17). במקרה שקופת החולים שלכם אינה מאפשרת לכם לקבל טופס לשם קבלת השירות אצלנו, ניתן לפנות למוקד הסיוע. השירות ללא תשלום וניתן למבוטחי כל קופות החולים.
איך פונים אלינו?
באמצעות דוא"ל: [email protected]
ובטלפון: 8371*
יש לצרף את המסמכים הבאים:
-
מסמכים רפואיים –סיכום רפואי ובו הפניה לקבלת הטיפול, הפניה לטיפול במרכז הרפואי הלל יפה וסיכום רפואי מהלל יפה (ככל שישנם).
-
מכתב הסירוב של קופת החולים.
-
טופס ייפוי כוח חתום. במידה שהפונה הוא אפוטרופוס או מיופה כוח יש לצרף כתב מינוי/מסמכים מתאימים.
-
כתב ויתור על סודיות רפואית (מצורף בתחתית להורדה).
מה אנחנו עושים?
המוקד בודק אם סירוב הקופה לספק טופס 17 מוצדק על פי דין. ככל שהסירוב אינו מוצדק, אנו נפנה בשמכם לקופת החולים ולמשרד הבריאות בניסיון לסייע.
הנושאים שאנו בוחנים עם פנייתכם:
-
האם ישנה זכאות לקבלת השירות בהלל יפה, בכפוף לחוק ולרפורמת הסדרי הבחירה שנכנסה לתוקף ב-1.9.2023
-
האם המרפאה, הטיפול או הניתוח נמצאים בסל הבריאות.
-
האם קיימת מומחיות ייחודית להלל יפה, שאינה קיימת בבתי חולים אחרים.
-
האם זמינות הטיפול/המרפאה/הניתוח גבוהה מאשר בבתי החולים האחרים.
-
רצף טיפולי – במקרה שהמבוטח כבר מטופל במרכז הרפואי הלל יפה לפני הרפורמה.
-
הטיפול במרכז הרפואי הלל יפה מתאים יותר למצבו מאשר קבלת הטיפול במתקני הקופה או במרכז רפואי אחר.
-
מצב רפואי המחייב קירבה גיאוגרפית להלל יפה.
יש לכם זכות לקבל שירות מקצועי, יעיל וקרוב לבית, אל תוותרו עליה. פנו אלינו עוד היום!