במסגרת המאמצים הרבים המושקעים בשיפור הטיפול והשירות במחלקה לרפואה דחופה, הוכיח המרכז הרפואי הלל יפה כי מאמצים אלו נשאו פרי, עת הוצגה המחלקה לרפואה דחופה שלו (חדר מיון) כמי שהגיעה למקום השני מבין בתי החולים בקבוצה שאליה הוא משתייך, ב"מודל תמרוץ מלר"דים" של משרג הבריאות - מודל שיפור איכות הטיפול והשירות אותו הציב המשרד כיעד לכל בתי החולים.
הנתונים הוצגו במהלך כנס שקיים משרד הבריאות, שבו הוצגו התוכנית למדדי איכות ותוצאותיה. המדדים בתוכנית זו כללו יעדים רפואיים, סיעודיים ושירותיים, ביניהם גם זמן המתנה לבדיקה, אשר פורסם לאחרונה בדו"ח נפרד, שבו נראה כי זמן ההמתנה בחדר המיון ב"הלל יפה" הוא בין הנמוכים בארץ. עוד ציון לשבח קיבל גם חדר מיון ילדים של בית החולים, שהתברג בין ארבעת המקומות הראשונים במודל זה. יצוין כי בשני חדרי המיון יחדיו מטופלים בשנה למעלה מ-120 אלף איש בשנה, מספר העולה בהתמדה כל העת.
הכניסה למחלקה לרפואה דחופה בהלל יפה
המרכז הרפואי הלל יפה פועל רבות לשיפור חווית המטופל וחווית השירות, וגאה מאוד בהישגים שהציג משרד הבריאות. זאת ועוד, בימים אלו, החל תהליך של שיפוץ ובנייה במחלקה לרפואה דחופה, פרויקט חשוב, שאליו התגייסה עמותת הידידים של המרכז הרפואי בשנה החולפת. השיפוץ צפוי, גם הוא, לייצר שיפור ברווחת המטופל והמבקרים בחדר המיון.
ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה: "ללא ספק, חדר המיון הוא צומת מרכזי בבית החולים. ככזה, אנו עוסקים כל העת בייעולו, שיפורו, ובדיקה של הניתן לשיפור בו – מקצועית ושירותית. אני שמח על ההישג, אך גם יודע שאל לנו לשקוט על שמרינו, אלא להמשיך את העשייה במרץ רב בכדי להוכיח שהמטופל הוא אכן הלב והמרכז".