השירות החדש מקנה למטופל עם לקות ראייה או עיוורון הנדרש לזימון תור וליווי במרכז רפואי הלל יפה, לקבל מענה כבר מרגע המענה הטלפוני של מוקד זימון התורים בבית החולים ועד לרגע הגעתו ולאורך הטיפול בו, בין אם הגיע למרפאות החוץ ובין אם נדרש לאשפוז.
"אנחנו, במרכז הרפואי הלל יפה ובבית הספר האקדמי לסיעוד, חדורי מטרה להקל, ככל הניתן, על מטופלים המגיעים לבית החולים, תוך מתן שירות מיטבי ומותאם", מציינת מנהלת בית הספר לסיעוד ד"ר מירב בן נתן, שהסטודנטים שבאחריותה יהיו מי שילוו את המטופלים בפועל.
כיצד זה מתבצע?
אופן קבלת השירות פשוט: פנייה לטלפון זימון התורים של המרכז הרפואי, שמספרו 04-7744252, במסגרת המענה הטלפוני יכולים כבדי ראייה ועיוורים לבחור את קבלת שירות המלווה; צוות מוקד זימון התורים מפנה את הבקשה לבית הספר לסיעוד; בית הספר לסיעוד, באמצעות רכזת הנושא, מקשר בין סטודנט לבין המטופל, בתיאום מול המחלקה.
"מדובר בשירות, שללא ספק, אפשר לנו לבצע הנגשה נוספת של שירותי רפואה הניתנים בבית החולים", מסכם עוזר המנהל האדמיניסטרטיבי ואחראי לנגישות בבית חולים אלכס גרינמן.