נמשכים המאמצים של כל הגורמים המעורבים ברמה הלאומית לשקם את מערכות המחשוב ולבצע חקירה של מהות האירוע.
התגייסות צוותי בית החולים, הרגיל למצבי דחק, מלאה ומעוררת השראה, והמענה הרפואי לכל הנמצאים ומגיעים לבית החולים מתקיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות הטיפול ונמשך למרות הקשיים הברורים, האתגרים והמורכבות.
מנהל המרכז הרפואי הלל יפה ד"ר מיקי דודקביץ: "צוותינו למודי אירועים רבי נפגעים, התמודדו עם נגיף הקורונה ועדיין מתמודדים איתו, אך זהו אירוע בקנה מידה אחר, ברמה הלאומית, שבבסיסו אינו רפואי. עברנו לא מעט מבדקי איכות בתחום אבטחת המידע בשנים האחרונות, ובכולם עמדנו בהצלחה רבה ואף בהצטיינות ותשבוחות. המטופלים ורווחתם בראש מעייננו ונעשה הכול בכדי לתת שירות באיכות מיטבית. אנו תקווה שחלק מהיכולות יושבו בתחילת שבוע הבא בהדרגה, אך ייתכנו שינויים בהתאם לקצב ההתקדמות של הצוותים המקצועיים העוסקים בדבר ובכפוף לאילוצים שונים".